Wat is Microsoft Dynamics365?

Met Dynamics 365 evolueert Microsoft haar CRM en ERP cloud oplossingen, gebaseerd op het Microsoft Azure platform en de Office 365 cloud suite. Geen langdurige, dure en ingewikkelde implementatietrajecten meer, maar apps die meteen up-and-running zijn. Met Microsoft Dynamics 365 maak je je eigen keuzes. Begin met wat jouw bedrijf nu nodig heeft en lever direct een uitmuntende klantervaring. En als je behoeften veranderen, voeg je nieuwe toepassingen toe. Alles is eenvoudig aan te schaffen op één plaats, tegen aantrekkelijke tarieven.

Onze expertise richt zich op de CRM-apps (Customer Relationship Management). CRM helpt de kosten te verlagen en de winstgevendheid te verhogen door bedrijfsprocessen te organiseren en te automatiseren zodat klanttevredenheid en -loyaliteit op het gebied van verkoop, marketing en klantenservice worden vergroot.


Een goede implementatie van CRM kan zich manifesteren op 4 gebieden: Sales, Service, Marketing en Social

Sales
Uw klanten hebben meer kennis van zaken dan ooit tevoren en nemen aankoopbeslissingen nog voordat u ze kunt benaderen. Uw verkoopteam moet zich aanpassen aan het nieuwe klanttraject—een diepere band opbouwen met klanten en elke interactie persoonlijk maken. Met de Dynamics365 for Sales app kunnen uw verkopers nu effectiever verkopen. Door verkopers de essentiële inzichten, ondersteuning en tools te verschaffen die ze nodig hebben, kunt u zich focussen op de juiste klanten en prioriteiten. En kunt u sneller deals sluiten met persoonlijke en relevante klantcontacten. Tevens kunt u meer verkopen door samen te werken met collega´s en zodoende gebruik te maken van de kracht van de hele organisatie.

Service
Bij het leveren van een goede klantervaringen is elke interactie belangrijk. Meer dan de helft van de klanten gebruikt de web als bron om antwoorden op hun vragen te zoeken. Klantenservicemedewerkers die over de juiste informatie en middelen beschikken om vragen te beantwoorden, zijn effectiever. En bij tevreden medewerkers is de kans twee keer zo groot dat de kritieke klanttevredenheidsmaatstaven worden behaald. Met de Dynamics365 for Customer Service app helpt u klanten voor een lange tijd aan u binden door service via elk kanaal te bieden, de productiviteit van medewerkers te verhogen en flexibele servicemodellen te bieden.

Marketing
De wereld verandert en dit heeft gevolgen voor de manier waarop bedrijven hun klanten moeten benaderen. Klanten hebben al 57% van de route in de koopcyclus afgelegd voordat ze u erbij betrekken. Maar als de klant u benadert, moeten de marketeers er meer dan ooit voor zorgen dat ze bij elke stap aanwezig zijn. Met de Dynamics365 for Marketing app kan uw marketingteam campagnes voor verschillende kanalen van begin tot eind plannen, uitvoeren en meten, zodat u uw marketingvisie kunt uitvoeren. U kunt via verschillende kanalen persoonlijk contact onderhouden met klanten, uw verkooppijplijn opbouwen en in realtime de impact van uw marketinginvesteringen laten zien.


Social
In een sociaal verbonden wereld kunt u overal en altijd met uw klanten communiceren. Met Microsoft Social Engagement beschikken uw verkoop-, marketing- en serviceteams over krachtige sociale tools die ze helpen om rechtstreeks vanuit de Dynamics365 for Sales app via social media met uw klanten, prospect en partners te communiceren. Vind sociale inzichten over uw merk, producten en services voor een goed inzicht in hoe men denkt over uw bedrijf.

Heeft u interesse in een van de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

 

Global software solutions

Support & contact

Partners

Global-s
| software met waarde