Microsoft Dynamics NAV: één systeem voor al uw bedrijfsprocessen

Microsoft Dynamics NAV is multi-language, multi-currency business management oplossing die kleine en middelgrote bedrijven wereldwijd helpt hun boekhouding, financiën, supply chain en operaties te beheren. Begin met wat je nu nodig hebt, en pas dit gemakkelijk aan als uw zakelijke behoeften veranderen. In de Microsoft cloud of op uw servers. De keuze is aan u.




Dynamics NAV 2017: eenvoud en integratie zijn de sleutel
De meest recente versie van NAV, Dynamics NAV 2017, gaat verder waar NAV 2016 stopte en legt de lat weer een stukje hoger. In de nieuwste versie is er nog beter nagedacht over integratie en eenvoud.


Een aantal in het oog springende veranderingen verder uitgewerkt:
  • Outlook-integratie. Naast taken en contacten, die u reeds kon synchroniseren tussen Outlook en NAV, kunt u voortaan bepaalde handelingen uitvoeren zonder Outlook te verlaten. Zo kunt u bij het ontvangen van een e-mail van een bepaalde klant direct een offerte, order of factuur opmaken. U hoeft dus niet meer te schakelen tussen Outlook en Dynamics NAV.
  • Artikelkenmerken. Met artikelkenmerken kunt u uw artikelen verrijken met diverse informatie die het makkelijker maakt ze in te delen, op te zoeken, te kenmerken, enz. Het aantal kenmerken dat u kan definiëren is eindeloos. Denk bij kenmerken bijv. aan:
    • Kleur;
    • Diepte;
    • Breedte;
    • Hoogte;
    • Materiaalsoort;
    • Gewicht.
  • Projectoptimalisaties. NAV 2017 heeft ook bij projecten niet stil gezeten. Vier zaken die het beheren en opvolgen van uw projecten nog vlotter laten verlopen:
    • Er werd een nieuw gepersonaliseerd startscherm gemaakt, specifiek voor de Project Manager. Die kan nu van daaruit de dagdagelijkse taken en rapportages uitvoeren.
    • Duidelijke informatie met betrekking tot de kosten van een project worden nu aan de rechterzijde, in een factbox, getoond.
    • Taken zijn nu rechtstreeks zichtbaar op de projectkaart, doorklikken is dus niet meer vereist.
    • Tot slot kunt u nu rechtstreeks vanuit een project een offerte sturen naar de klant. U hoeft dus niet meer te switchen tussen schermen.
  • Snellere voorraadaanpassingen. Voor bedrijven die aan ‘basic’ voorraadbeheer doen, is het nu mogelijk om rechtstreeks vanuit de artikelkaart de voorraad bij te sturen. Het dagboek hoeft dus niet ingevuld te worden. Één klik naast de weergave van de bestaande voorraad is voldoende om deze aan te passen.
  • Herkenning van inkomende documenten. NAV 2017 heeft grote stappen gezet in de digitale verwerking van inkomende documenten zoals facturen.
    • De lijst van verwerkte documenten is nu gefilterd voor een duidelijkere weergave;
    • OCR (= automatische tekstherkenning) herkent nu ook regels op documenten, waar voordien enkel header informatie werd herkend;
    • Visuele training en validatie van de OCR service is mogelijk.
Uiteraard is dit slechts een greep uit het aantal nieuwigheden binnen NAV 2017. Voor een totaaloverzicht kunt u de folder raadplegen.




Veranderingen in de markt zijn aan de orde van de dag. Dynamics NAV is daar volledig op voorbereid. Wilt u ook voorbereid zijn op de toekomst en bent u klaar om meer kansen te gaan benutten? Dynamics NAV is dan een verstandige keus. Wilt u zien hoe dit in zijn werk gaat? Wij als Certified Partner van Microsoft Dynamics NAV, verzorgen graag een demo en/of voorzien u van een vrijblijvend advies.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.
 

Global software solutions

Support & contact

Partners

Global-s
| software met waarde